Entwicklungen Luftraumüberwachung
Re: Entwicklungen Luftraumüberwachung
Die Diskussion finde ich etwas sehr schwarz - weiß / 100 - 0. Jeder darf seine Meinung haben aber am Ende wird die Zeit zeigen was wirklich geschieht. Aber zum Glück leben wir ja in einer "weitgehenden" Demokratie und dürfen offen die persönliche Meinung kund tun. Ich persönlich sehe es weder positiv noch negativ - ich lass mich in jede Richtung überraschen
Der Finanzminister ist für eine Leasingvariante sicher offen, sofern sich das Bundesheer die Raten aus dem Budget selbst bezahlt.
Er ist ja für alle Finanzierungsmodelle offen.
Er ist ja für alle Finanzierungsmodelle offen.
-
theoderich
-
theoderich
CAE delivers world-leading Prodigy Image Generator on CH-53GS and Eurofighter military flight simulatorstheoderich hat geschrieben: ↑Mi 5. Nov 2025, 13:28Erweiterung des bestehenden Eurofighter-Simulators EFS zu einem TwoShip Simulator
Montreal, Canada, March 31, 2026 – (NYSE: CAE; TSX: CAE) CAE announced today the successful delivery and acceptance of its latest Image Generator (IG), CAE Prodigy, on two advanced military platform simulators: the CH-53GS helicopter for the German Armed Forces and a Eurofighter device for the Austrian Armed Forces.
https://www.cae.com/media-centre/press- ... simulatorsAt the same time, CAE Prodigy was deployed on a Eurofighter fixed-wing device for the Austrian Armed Forces, demonstrating its adoption across diverse high-performance military training environments.
CAE Prodigy delivers a seamless transition between live and synthetic training environments. It enables crews to move naturally between both environments, blending them into a unified and immersive training experience. This approach enhances mission readiness and brings unmatched training realism.